2013-05-01

Grupna kupovina - da ili ne?

I sama se često uvjerim da shopping uistinu popravlja loše raspoloženje i loš dan općenito. Vjerujem da svi volimo kupovati ali i da svi volimo akcije i da smo često u potrazi za njima. Ipak je ljepše kad si možemo za iste novce priuštiti nekoliko stvari nego jednu jedinu stvar, bar je tako kod mene. Sretnija sam kad se vratim doma s tri stvarčice po 100 kuna nego s jednom od 300 kuna. Ne kažem da je loše nekad si priuštiti i nešto skuplje, svatko kako voli, ali je definitivno lijepo iskoristiti popuste koji se nude i kupiti više za iste novce. Još ako popust dođe u pravo vrijeme, kad nam nešto baš treba, što više možemo poželjeti. U ovom članku nećemo se baviti shoppingom kao shoppingom već grupnim kupovinama i portalima za grupnu kupovinu. 


Često i sama lutam tim divnim portalima (Crno Jaje, Kolektiva, itd.) koji obećavaju krasne popuste, prije svega na kratka putovanja ali nađe se tu još svašta nešto zanimljivo. Sama još nikad nisam kupovala preko tih portala a čula sam i pozitivna i negativna iskustva, pa sam htjela čuti i vaša mišljenja i vaša iskustva ako ste već kupovali putem takvih portala. Ono što mene na tim portalima posebno privlači su upravo ponude za putovanja. Svjesna sam da ovog ljeta vjerojatno neće biti ništa od ljetovanja, ali bilo bi lijepo barem jedan vikend provesti uz more ako je ikako moguće. I zato gledam i sanjarim i pitam se koliko je pametno kupovati na tim portalima. Pretpostavljam da mnogi imaju pozitivna iskustva jer inače bi takvi portali već davno propali a vidim da se i dalje kupuje. Što se tiče negativnih iskustava, dosta puta sam čula da se u ponudi obećava jedno a da se po dolasku u hotel dobiva sasvim drugo. Također sam čula i da u ponudi piše da se gratis dobiva ovo i ono, a na kraju ništa od tih nekih dodataka. Rekli su mi mnogi da ponude često nisu toliko bajne koliko se čini ali opet ima puno onih koji i dalje kupuju i putuju na taj način.


Pitam se i koliko je teško putem tih ponuda dobiti željeni termin, da li se sve jednostavno dogovara s osobljem hotela ili i tu postoje kakve zavrzlame? Zapravo, imam mnogo pitanja ali mislim da će mi najkorisnija biti vaša iskustva, vaši dojmovi i vaše priče o tome kako ste kupovali na tim portalima. Također me zanima koje portale za grupnu kupovinu najviše pratite, preko kojih najviše kupujete i slično? Preporučujete li mi kupovinu na tim portalima ili ne volite kupovati na taj način? Uključite se u raspravu, voljela bih čuti vaša iskustva :)


Izvori: Slika1, Slika2

0 komentari:

Objavi komentar