2013-05-13

Modni sud (4. dio) - ljetne haljine

Drage moje, ljeto nam napokon kuca na vrata. Sigurna sam da na spomen ljeta i vi pomislite na nošenje ljetnih haljinica i da vam se i pri samoj pomisli na njih zasjaje oči. Ako niste kao ja i ne volite haljinice, možda vas kombinacijama koje ćemo komentirati nagovorim da ih počnete nositi više nego to radite sad. I da, ne bi bile prve koje sam zarazila haljinama tako da ovaj članak čitate s rizikom :).

Ni sama ne znam zašto toliko volim ljetne haljine. Da li je to zbog prozračnih, laganih materijala u kojima se osjećam slobodno ili možda zbog činjenice da ne moram puno kombinirati kad idem negdje ili možda zato što se u njima osjećam ženstvenije. Mislim da svaki od ovih razloga vrijedi u nekoj od situacija. Inače, prije više godina (u dalekoj prošlosti rekla bih) uživala sam nositi hlače a sad mi padne mrak na oči kad ih se sjetim. Naravno, nosim ih i dalje ali puno više kod kupnje pazim da mi budu udobne ako ih već moram nositi. Ako mi netko kaže da biram, uvijek ću se odlučiti za haljinu pa onda u tu čast jedan (za početak) modni sud moramo posvetiti i njezinom veličanstvu - haljini. 

Krenimo za početak s jednom divnom plavom lepršavom haljinom, jednostavnog kroja s popularnom mašnicom. U ovoj kombinaciji haljina je kombinirana s divnim crnim kaputom, što je naravno nosivije zimi pa bi to sad ljeti maknuli i umjesto kaputa stavili sako koji bi više odgovarao za ljeto. Perfektna mi je i šljokičasta torbica kao i šljokičasta narukvica. Zapravo, sviđa mi se sav nakit i za neku svečaniju priliku ne bih ni cipele mijenjala (unatoč tome što sam šeprtlja kad je u pitanju hodanje u petama). Ako ne volite petice, poput mene, vjerujem da bi se umjesto njih bez problema ukombinirale neke niže sandale ili nešto slično što već volite nositi. Uz dobar make up mislim da u ovoj haljini ne možete proći nezamijećeno!


Druga kombinacija sastoji se od sivkaste haljinice uz tijelo kod koje je struk dodatno naglašen remenom u crnoj boji. Već si mogu zamisliti kako bi ova kombinacija krasno stajala na nekome tko ima dobru liniju no unatoč tome, ono što se meni ovdje najviše sviđa je gornji dio haljine kojim su pokazana ramena. Volim taj kroj i puno sam se puta uvjerila kako dobro može izgledati. Nakit koji je kombiniran mi je također ok iako bi ja možda, budući da je ljeto, izbacila nešto crnila i dodala neki komad nakita u življoj boji da se razbije to sivilo.


Treća kombinacija je zapravo krasna peplum haljina u nude nijansi. Svoju peplum haljinu sam nabavila ali nisam uspjela naći ovakvu krasnu nude nijansu. Morate priznati da je prekrasna! Što se tiče modnih dodataka koji su ovdje dodani uz haljinu, ja bih većinu promijenila. Jaknica mi baš ne pristaje uz ovakav tip haljine, prije možda sako nego jaknica ili eventualno neka manje sportska jaknica. Nakit mi je u redu ali ne bih ga i sama odabrala. Sigurno bi odabrala neke veće rinčice ili drugačiju ogrlicu. Sat je u redu iako se može zamijeniti narukvicom a cipele nisu baš po mom ukusu. Torbica je također ok, ali sad već kao papagaj ponavljam da bih ju promijenila. Ono zbog čega sam odabrala ovu kombinaciju za ovaj članak je definitivno i samo peplum haljinica koja mi je prekrasna.


U četvrtoj kombinaciji ćemo pogledati jednu kombinaciju koja je nosiva u svim prilikama. Haljinica je jednostavnog kroja ali predivna. Sviđa mi se boja, struk naglašen remenom, ma sve. Ali kao i u prethodnom slučaju, haljinica je za čistu desetku ali bih sve modne dodatke promijenila i uskladila ih sa svojim ukusom. Visoke čizmice su ok za zimu ali ljeti ih ne bih nosila. Jedino mi se još sviđa marama ali njih isto radije nosim zimi jer je i ovako dosta vruće pa mi ne treba još dodatna grijalica oko vrata na 40 stupnjeva :). Cure priznajte, haljinica je neodoljiva!


Današnji modni sud zaključujemo divnom nježnom zelenom haljinicom. Meni je haljinica savršena, sviđaju mi se i modni dodaci, jedino bih cipele promijenila. Haljina je posebno slatka ne samo zbog kroja već i zbog nježne kombinacije boja. Što se nakita tiče, lančić bih promijenila i stavila ogrlicu u nekoj živoj boji da sve skupa bude još veselije i upadljivije i to je to. A da sve bude savršeno, torbicu bi stavila neku ležernu, onako da se prebaci preko ramena i uz to bi umjesto cipela dodala neke slatke sandalice ili bilo što slično i čista desetka. I na kraju, skoro zaboravih komentirati divne srčekaste rinčice :).


Meni kad mislim na haljinice vrijeme samo proleti :). Pri pomisli na nošenje haljinica srce samo uzbuđeno zalupa. Ako ima među vama ljubiteljica haljina onda možete očekivati još ovakvih članaka. Eto, razveselite me i ispričajte mi zašto volite / ne volite haljine i zbog čega. Ako više volite hlače, zašto je to tako? Koje vam se od prikazanih kombinacija sviđaju, da li biste možda nešto promijenile ili možda koju smatrate savršenom takva kakva je - imate li svog favorita? Kakav je vaš stil kad su u pitanju haljine, volite li nešto svečanije ili nešto ležernije haljine koje možete nositi u svim prilikama? Kad je obuća u pitanju, uz što najviše kombinirate haljine - uz štikle, ravne cipele, balerinke, japanke, starke, patike ili nešto sasvim drugo?


Izvori: Slika1, Slika2, Slika3, Slika4, Slika5

0 komentari:

Objavi komentar