2013-06-08

Prvi rođendan bloga

Iako pošteno kasnim, ponosna sam što je već prošla godina dana otkad sam počela pisati i sretna što ne odustajem iako s vremena na vrijeme ne znam ni kako se zovem zbog silnih obaveza. 

23.05. je bio taj dan - prvi rođendan Art on my way-a. 


Zamislite mene u istoj situaciji :)

U ovih godinu dana...
napisala sam 127 postova
blog broji 77 350 pregleda
105 sljedbenika na blogu 
i 574 sljedbenika na Facebooku

Mislim da su ovo i više nego divne brojke za prvi rođendan, zar ne? Kad sam tek razmišljala o pokretanju bloga, dvoumila sam se jer nisam znala koliko ću stići pisati. I dan danas kad ne stignem napisati ništa, još uvijek me muče iste misli. Radim nešto u kuhinji i razmišljam o čemu pisati. Dobijem na tone ideja koje nekad ne stignem realizirati i žalosti me činjenica da imam inspiracije i da ideje dolaze same od sebe a često je vremena premalo. Vjerojatno ste već primijetili da rijetko kad napišem kratki post a to je samo u slučaju žurbe. Sigurno ste primijetili i da sam ponekad (u prijevodu: u većini slučajeva) preveliki perfekcionist i zato se pisanje svakog članka dodatno oduži jer ga ne mogu objaviti prije nego ga "izglancam" do mog pojma savršenstva. No neću sad o crnim mislima jer je ipak vrijeme za veselje - samo se jednom slavi prvi blogorođendan :).

Godina dana je prošla i nije mi nimalo žao što sam pokrenula blog iliti mali portal kako ga ja volim zvati od milja zbog raznovrsnosti tema o kojima pišem. Zato ću sad iskoristiti priliku i zahvaliti svima koji me pratite i svima koji ostavite komentar na blogu (svaka vaša misao, sugestija ili kritika puno mi znače). Puno mi znači kad mi se javi netko tko je isprobao neki od objavljenih recepata i kaže da je bio oduševljen. Puno mi znači kad pišem za Savjetnicu, kategoriju koju također nisam znala da li ju ima smisla stavljati na blog ili ne. No kad se javljate svi koji se na neki način pronalazite u tim pričama znam da je donesena odluka bila ispravna. Još mi je pri srcu toplije kad pročitam da sam nekome pomogla svojim savjetima ili kad mi se javi netko tko kaže da ga je neki od tekstova inspirirao na promjene i donio mu nešto dobro u životu. Da ne nabrajam sad sve dobro što se dogodilo u ovih godinu dana, još jednom ću samo reći hvala svima koji ste uz mene i nadam se da vas ni u nastavku neću razočarati.


Kako si nisam stigla ispeći ovakvu torticu ove godine, želju odlažem
do idućeg blogorođendana :) osim ako mi još
netko od vas ne pošalje nešto slično na kućnu adresu :))) <3

Šalu na stranu, što donosi sutra ne znam, ali u jedno sam sigurna - i dalje ću pisati o temama koje me vesele a trudit ću se ugađati vašim željama kad budem u mogućnosti. Art on my way ne bi bio to što je da nema vas, dragih mojih čitatelja. Zato se nemojte ustručavati i kad god imate neku želju, prijedlog, ideju o temi za članak, kad god imate bilo kakav komentar, bilo pozitivan ili kritiku, kad god trebate savjet ili ga želite podijeliti s drugima, javite mi se jer je komunikacija ono što nas zbližava. Zato i pišem o toliko različitih tema, jer želim da se svatko od nas može prepoznati i pronaći u nečemu, to je ono što nas povezuje. Stoga, imate li bilo što za reći javite mi se, zato sam tu.

Da bih vam se prikladno zahvalila što ste cijelu godinu uz mene, očekujte idućih dana i par darivanja. Neka će vjerojatno biti na blogu a neka na Facebooku pa pratite i blog i Facebook stranicu bloga. Sretno svima u darivanjima i pratite me i dalje :)


Izvori: Slika1Slika2

0 komentari:

Objavi komentar