2013-11-26

Ili - ili: Dječja soba

Još nemam djecu ali već sad skupljam ideje za uređenje dječje sobe jer se tom vremenu u životu jako veselim i osjećam kao da sam već duže vrijeme spremna taj korak. Sve više čitam o trudnoći, djeci i tuđim iskustvima, oduvijek se rastapam na slatke fotke i videe u kojima su klinci glavne zvijezde i jednostavno živim za dan kad ću postati mama i imati svoje dijete. Oduviječ čuvam tuđu djecu, mazim ih i pazim ali to nikad nije to jer bi mi roditelji tog djeteta uvijek nešto sugerirali, tipa, da ne čuvam dijete predugo da se ne navikne ili sad mora na spavanje dosta je bilo igranja itd. A kad ću imati svoje dijete radit ću što i kako ću htjeti i nitko mi neće govoriti koliko ću ga dugo čuvati ni ništa. Znam da imati dijete nije samo tako, svjesna sam da je to velika odgovornost ali sam sigurna i da se s puno ljubavi može sve pa tako i biti dobar roditelj. Vjerujem da i među vama koje me čitate ima majki ali i cura koje priželjkuju biti majke i koje to najljepše životno iskustvo tek čeka. Stoga maštajte sa mnom ako još niste majke ili se inspirirajte fotkama ako se bliži vrijeme da uredite prvu dječju sobicu :).

Prva slika prikazuje dječju sobu onako kako ju i sama zamišljam: žive boje, oslikani zidovi i slatki krevetić. Znam da je u pitanju dječja soba, ali ovu kombinaciju boja poželjela bih i u vlastitoj spavaćoj sobi. Divna mi je tirkizna boja na zidovima i sviđa mi se što su zidovi oslikani drvećem u bijeloj boji koja na tirkiznoj odlično dolazi do izražaja. Možda se sama nikad ne bih sjetila kombinirati živu tirkiznu sa pink bojom no moram priznati da u ovom prostoru ta kombinacija besprijekorno funkcionira. Sviđa mi se i to da su plafon i pod u više neutralnim bojama tako da naglasak ipak ostaje na ovoj tirkiznoj boji. Sve u svemu, radi se o savršenoj kombinaciji i definitivno bih i sama htjela jednog dana oslikati zidove dječje sobe.


Druga dječja soba koju ćemo pogledati je suprotnost onoj prvoj jer nema intenzivnih živih boja već prevladavaju nježne sivo-smeđe i roze boje. Odlična mi je dekoracija desnog zida, sviđaju mi se okviri sa slikama i već mogu zamisliti nešto takvo i kod sebe. Foteljica je super za sjesti s bebom u naručju a desna bijela drvena komoda je baš prikladna za dječju odjeću. Ipak sve mame vole lijepo odjenuti svoju dječicu. Sve u svemu, lijepa kombinacija i dobro da nije sve sivo-smeđe jer ova roza boja baš lijepo udahnjuje malo živosti prostoru. Uglavnom, meni se sviđa jer mi ostavlja dojam tople i ugodne atmosfere u kojoj bi vrlo rado provodila vrijeme s djetetom.


Koja se dječja soba vama više sviđa? Jeste li već majke prekrasne dječice, je možda beba na putu ili tek planirate postati majce u bliskoj budućnosti? Veselite li se djeci i svim dječjim radostima koje dolaze u paketu, pa i uređenju dječje sobe? Ako ste ponosne majke, kako izgledaju dječje sobe kod vas? A ako niste, kako zamišljate dječju sobu jednog dana?


Izvori: Slika1, Slika2

0 komentari:

Objavi komentar