2013-11-28

Tjestenina s tikvicama

Rainbow flower je lifestyle blog moje drage prijateljice Nikoline koja za sebe kaže da je kreativna, vesela i sanjar po prirodi, baš kao i ja. I kad se nađu dva sanjara na okupu, nekakva suradnja iz toga jednostavno mora proizaći. Kod nje možete čitati o svemu čega se sjetite, ima tu različitih DIY tutorijala i hrpa inspiracije, članaka o kozmetici, modi ali i nezaobilaznih recepata koje svi volimo škicnuti - a jedan takav je odlučila podijeliti i sa svima nama. Kad sam čula da se odlučila za tjesteninu u kombinaciji sa tikvicama, ja sam odmah bila za jer moj dragi obožava tikvice i rekao je da ćemo i ovo morati isprobati. Eto, meni je baš ogromno zadovoljstvo što nas je Nikolina kroz ovaj divan receptić pustila u svoju kuhinjicu pa predlažem da svi zajedno zavirimo i saznamo o čemu se radi :).


Pogledajte za početak što Nikolina kaže o našoj suradnji i jelu koje je pripremila...

" Htjela bih se prvo zahvaliti tebi Emina što si me pozvala da gostujem na tvom blogu. 
Ta suradnja me baš razveselila i odlučila sam napisati jedan od recepata koji se u zadnje vrijeme nalazi na mom meniju i koji se i meni, a i mojim ukućanima svidio. Tikvice sam 
inače radila samo pohane i pravila polpete, no odlučila sam se pripremiti ih na malo 
drugačiji način. Malo promjene u životu uvijek dobro dođe! :) "

Ja se slažem da promjene uvijek dobro dođu i da je uvijek gušt isprobati nešto novo u kuhinji, pa ću definitivno isprobati i ovaj recept.


Sastojci:
  • 1 tikvica srednje veličine
  • 20 dag nemasne pureće šunke
  • 10 dag sira trapista
  • 1 crveni luk srednje veličine
  • par režnjeva češnjaka
  • maslinovo ulje
  • vrhnje za kuhanje od pola litre (ili možete koristiti i mlijeko koje je dosta jeftinije)
  • tjestenina po izboru (ja sam koristila rezance - malo šire)
  • prstohvat soli
  • mala žličica vegete 
Priprema:

Tikvicu ogulite te je narežite na šire rezance. Otprilike ovako:


Nemasnu pureću šunku nasjeckajte na kockice.


Stavite u osoljenu i provrelu vodu tjesteninu, te je kuhajte po želji, ali bi bilo dobro da bude al dente.
Nasjeckajte crveni luk te češnjak na sitno.
Na zagrijano ulje stavite luk, te nakon što porumeni (bude zlatno žute boje) dodajte i češnjak.
Zatim dodajte tikvice narezane na široke rezance te ih propržite. Kada su i tikvice dobile boju dodajte pureću šunku nasjeckanu na kockice i sve dobro promiješajte.
Ulijte vrhnje za kuhanje i miješajte. Ja sam dodala malo vrhnje za kuhanje, te sam po potrebi dodala još malo mlijeka.
Dodajte vegetu i sol.
Pustite da se umak sljubi sa sastojcima u polupokrivenoj posudi na laganoj vatri. Povremeno promiješajte. 
Naribajte sir trapist te kada je jelo već skoro gotovo, dodajte ga i malo promiješajte. Skinite s vatre i vašu skuhanu tjesteninu prelijte s ukusnim umakom!


Ovo jelo je vrlo jednostavno za napraviti, brzo i ukusno! Za prilog sam odabrala male rajčice iz bašće. Dobar tek!


Mene je recept oduševio, a vas? Obožavam kad naiđem na nešto jednostavno, fino i što je brzo gotovo. Najljepše je kad se možemo najesti ko pravi gurmani a da je priprema brza i da ne čekamo dugo praznih trbuščića - a ovaj je recept pravi dragulj po tom pitanju. Draga, hvala ti još jednom na divnoj suradnji i na još boljem receptu, obožavam široke rezance u svim kombinacijama. A vi dragi čitatelji, što kažete na recept? Volite li tjesteninu i tikvice, kombinirate li ih zajedno? Planirate li isprobati ovaj recept ili možda imate još neki prijedlog na koji se može napraviti nešto ovakvo jednostavno i fino? Što kuhate kad želite skuhati nešto brzo i fino? Ako još niste, zavirite na Nikolinin blog, garantiram da ćete naći svašta za sebe i da ćete poželjete kopirati DIY tutorijale, skuhati sve što i ona kuha i da ćete se svakodnevno vraćati po još inspiracije u Nikolinin kutak!


0 komentari:

Objavi komentar