2013-07-02

Modni sud (5. dio) - casual

U prijašnjim smo nastavcima modnog suda prošli i ljetne haljine i poslovni lookove te mnoštvo drugih modnih kombinacija pa je sad vrijeme za casual kombinacije. Zapravo vrlo često volim lutati Pinterestom koji je ne samo modna inspiracija već i inspiracija za brojne druge kreativne hobije. Na Pinterestu redovito spremam kombinacije koje mi se sviđaju i bio bi grijeh da vam ih ne pokažem s vremena na vrijeme, slažete li se? Jest da se ovdje radi i o nekim kombinacijama koje bi se mogle nositi i kad je hladnije, no budući da sam članak pripremala još u vrijeme kad nas nije ovako grijalo sunce ipak ću ga objaviti da ne čeka malo hladnija vremena. Nakon ovog modnog suda onda opet možete očekivati modne sudove s krasnim ljetnim kombinacijama :).

Prva kombinacija je baš vesela, nježna i ljetna te bi se definitivno mogla nositi sad ljeti. Inače baš ne slijedim trendove kad je u pitanju cvjetni uzorak kao i kad je u pitanju nošenje odjeće s uzorcima ptičica, raznih životinjica i slično. Jednostavno mi ti uzorci nisu nešto posebno i često mi djeluju prešareno, ne znam, jednostavno ih ne volim baš i u rijetkim mi se kombinacijama sviđaju. No topić na slici me, na moje iznenađenje, oduševio. Možda zato što su u pitanju sitni cvijetići a vjerojatno je presudio i oblik topića. Divna mi je ova narančasta mašnica koja podiže cijelu kombinaciju i daje malo živosti cijeloj kombinaciji. Preslatki su mi i volančići koji su obuzdani tom mašnicom. Presladak je topić, za čistu desetku. Traperice su solidne, moguće da bi umjesto plavih ja nosila crne uz ovaj topić ali pašu i jedne i druge. Kardigan mi je isto krasan i bez problema ga nabacimo u kasnim ljetnim večerima kad malo zahladni. Rinčice mi baš odgovaraju uz topić, balerinkice prolaze a torbicu bih zamijenila nekom drugom torbicom po svom ukusu u smeđoj boji.


Druga kombinacija je još nešto jednostavnija i jako udobna, barem po meni. Volim majice poput ove sa slike, koje se mogu nositi i na traperice i na tajice. Sad je dosta moderno da je stražnji dio majice pomalo duži od prednjeg dijela a krasna mi je i ova zelenkasto-tirkizna boja. Traperice su standardne, uvijek odlično idu uz ovakve majice. Nakit i balerinkice su ok, torbicu bi mogli i promijeniti, ali sve u svemu je dobro kombinirano. Definitivni plus u ovoj kombinaciji je majčica divne boje.


E kad sam pripremala ovaj članak imam osjećaj da je bilo -10 stupnjeva vani. Evo nam i jedne, hm, zimske kombinacije. U ovoj bih kombinaciji izdvojila donji smeđi šal koji mi izgleda posebno zanimljivo. Ne razumijem jedino zašto su na slici dva šala, tj. dvije marame. Sumnjam da bi nosila oba istovremeno, osim možda na biciklu na minus 20 stupnjeva kad bi stavila na sebe sve živo i neživo, samo da se ne smrznem. Torbica nije po mom ukusu, primijetila sam da to skoro kod svake kombinacije govorim. I trenutno sam u potrazi za novom torbicom no još nisam ništa našla, onda znate kako sam "izbirljiva" po tom pitanju. Traperice su ok, čizmice također iako bih ja u kombinaciju dodala čizmice bez pete. Sviđa mi se uzorak đempera i mislim da je to to, kao što sam rekla, najviše mi se sviđa donji smeđi šal.


Primijetila sam da u zadnje vrijeme volim i sivu boju pa zato je i četvrta kombinacija upravo u tim tonovima. Kao i u prijašnjim kombinacijama, i ovdje je u centru neobičan dizajn majice - sviđa mi se kako pada, sviđa mi se lagani materijal kao i preklop koji majicu čini pomalo drugačijom. Vjerujem da bi ovakva majčica divno stajala na ovakve ili na neke sive traperice. Otvorene čizmice su mi isto mrak. Znam, ne volim pete, ali u oboj kombinaciji su mi divne. Sumnjam da bih ih sama ikad kupila ali lijepo mi je ovakvo što vidjeti na nekom drugom. Torbica prolazi ali moglo je to i bolje :) A zlatni nakit mi je ok, iako bi možda sama prije odabrala srebrni.


I evo nas već i kod pete i posljednje kombinacije za koju su karakteristične meni divne dvije boje: siva i bordo-ljubičasta. Krasni su mi oblik i boja majice. Sviđa mi se što je s jedne strane kraća a s jedne strane dulja, vjerujem da bi divno stajala i na tajice. Traperice bi promijenila u crne ili sive, torbica još može proći a čizmice mi odlično idu uz ovu kombinaciju. Rinčice pak samo još dodatno podižu kombinaciju. U centru je, naravno, opet divna majčica. Znam da sam već rekla, ali boja mi je krasna i baš daje živosti cijeloj kombinaciji.


Koje vam se od prikazanih kombinacija sviđaju, da li biste možda nešto promijenile ili možda koju smatrate savršenom takvu kakva je - imate li svog favorita? Volite li nositi casual kombinacije ili ste više za nešto elegantnije? Koje su vam omiljene boje kad je odjeća u pitanju? Slijedite li trendove ili imate neki svoj stil i volite nositi nešto drugačije od onog što nose svi oko vas? Jeste li zainteresirani za još ovakvih članaka, sad naravno s ljetnim kombinacijama?


Izvori: Slika1, Slika2, Slika3, Slika4, Slika5

0 komentari:

Objavi komentar