2013-07-01

Roza-crvena gradijent manikura

Budući da su darivanja završena i čekate proglašenje pobjednika mislim da je sasvim u redu da, dok čekate, imate i nešto za čitanje. Stoga vam danas želim pokazati svoju prvu gradijent manikuru koju sam napravila. Vidjela sam hrpu sličnih manikura po blogovima, Pinterestu i slično i uvijek bi se divila tako nalakiranim noktima. U zadnje vrijeme imam jako malo vremena za uživanje u nail artu ali sam konačno imala priliku isprobati gradijent manikuru. 

Kad sam tek krenula s lakiranjem noktiju, postupak mi je djelovao poprilično jednostavno jer sam spužvicom morala nanositi nijanse crvene, od najsvijetlije do najtamnije na nokat da bi postigla željeno "nijansiranje". Što se spužvice tiče, nisam koristila nikakvu posebnu, odrezala sam samo komadić čiste spužvice za pranje suđa jer sam trenutno samo te imala doma pa što bude. Ispočetka nisam nikako bila zadovoljna kako napreduje manikura no kako je manikura išla kraju moram priznati da sam sasvim zadovoljna rezultatom.

Evo i popisa proizvoda koje sam koristila za izradu ove manikure:
  • Catrice Ultimate Nudes 050 Moulin Rouge Light
  • Essence Urban Messages 03 It Peace
  • Essence colour & go 47 Red-y to go
  • Catrice 550 Marilyn & Me
  • Maybelline New Your 60 Rouge Volcanique Volcanic Red
  • Essence nadlak
  • spužvica i Essence nail polish remover u obliku olovke



Da dalje ne trošim riječi, mislim da slike govore više od riječi. Zato pogledajte u nastavku kako je ovo meni prvi put ispalo i veselim se čuti vaša mišljenja :) Ja ću definitivno napraviti još gradijent manikura jer sam i više nego zadovoljna efektom na noktima.











Kako vam se sviđa moja prva gradijent manikura? Hoćete li ju i sami pokušati napraviti ili ste možda već napravili koju gradijent manikuru? Volite li ovakav tip nalakiranih noktića? Znate li za još koju zanimljivu manikuru koju bih morala obavezno isprobati? Ako ste radili svoje gradijent manikure, slobodno stavite slikicu ili link u komentar da se divimo!

0 komentari:

Objavi komentar