2013-07-04

Ljetno kulinarsko darivanje :)

Prije nekoliko dana na Facebooku sam vas pitala da li ste zainteresirani za ljetno darivanje i sad je vrijeme da se krenemo igrati. Iako su tek neki dan završila darivanja u suradnji s Cukermanijom i HyMy by Petra, ljeto je moje omiljeno godišnje doba i mislila sam da je ovo najbolje vrijeme za darivanje :). 

Krenimo najprije s nagradama.. za sad još nisam definirala koliko će pobjednika biti odnosno koliko će nagrada biti. U nastavku ću stavljati fotografije svega što se može osvojiti u darivanju i napominjem da ću po završetku darivanja odlučiti (ovisno o broju vaših prijava) koliko će nagrada biti i tko će što osvojiti. Znači, ako su na slici svijećice za tortu i krasna bočica za začine, ne znači da će netko osvojiti točno to - možda netko osvoji svijećice i izrezivače s prve slike a netko kuharicu i bočicu za začine, a možda jedan pobjednik osvoji sve što je na slikama. Eto, nadam se da je to jasno :)

Također, budući da ovo darivanje traje praktički skoro cijelo ljeto, ja ću najvjerojatnije dodavati ovdje još slika - što znači da ovo nisu sve nagrade, bit će još poklončića samo morate pratiti ovaj članak jer ću sve ovdje dodavati :). Osim ako ne bude zainteresiranih za darivanje :).

Odlučila sam se za kulinarske nagradice jer je to nešto što nam svima treba a budući da se u zadnje vrijeme dosta krećem po trgovinama za opremanje stančića, usput želim s kojom sitnicom razveseliti i vas :)

Evo do sad pripremljenih poklončića...

Modlice za kolače, radi se o setu od 6 modlica u obliku srca, zečića, božićnog drvca, 
leptira, cvijeta i medvjedića :) Ja si već mogu zamisliti kolačiće u ovim oblicima, prigodno ukrašene a vi?

Rođendanski set svijećica i krasna gradijent bočica za začine kojoj nisam mogla 
odoljeti kad sam ju ugledala :)

Slatka mala kuharica pod nazivom Kolači i torte. 
Evo što piše na knjizi "...u ovoj s ljubavlju
uređivanoj knjizi predstavljamo vam selekciju najljepših recepata za kolače i torte, sa 
kojima za tili čas možete stvarati neodoljive slastice."

(Ovdje će biti dodane fotografije naknadno bude li još nagrada)

Da biste osvojili nešto za svoju kuhinju, sve što trebate napraviti opisano je u pravilima. 
Dakle, vaš je zadatak:

1. Lajkati Art on my way na Facebooku 
(napišite kod slanja e-maila ime pod kojim me pratite)
Ali, ako nemate Facebook svejedno možete sudjelovati - u mailu koji ćete
slati mi napišite da nemate Face i da li me onda možda pratite nekim drugim putem
(uvest ću koji dan Bloglovin, tu je i GFC, Pinterest itd...)
2. Ostaviti komentar na ovaj post u kojem slobodno možete napisati nešto o darivanju,
svoje mišljenje o blogu, dati svoje prijedloge i ideje za buduće članke, možda neke
prijedloge za nagrade u darivanju, možete postaviti pitanje, dati kritiku ili pohvalu.. bilo što :)

3. Najvažnije pravilo: zadatak svakoga tko se prijavljuje za darivanje je slijedeći:
poslati na moj e-mail artonmyway95@gmail(dot)com 
LJETNI RECEPT + BAREM JEDNU FOTOGRAFIJU JELA
Dakle, tekst recepta je obavezan a što se tiče fotografija, dovoljna je i jedna a slobodno ih pošaljete i više. Na fotkama ne treba biti papirić da je ovo rađeno za Art on my way jer je ovo ljetno darivanje zamišljeno da dijelimo ljetne recepte za glavna jela, deserte, torte, predjela ili za bilo što što ćete spremati i u čemu uživate ljeti.. U obzir dakle dolazi sve, bilo to jednostavno ili komplicirano.. Ako pošaljete recept, znači da ste suglasni i s tim da se recept objavi na blogu ako ja tako odlučim.

4. Broj prijava po osobi je neograničen.

5. O pobjedniku/pobjednicama odlučujem ja i uzet ću u obzir i recept i 
komentar odnosno prijedloge :) Također, po završetku darivanja ovisno o broju
 prijava definiram i broj nagrada.

Nadam se da će nagrade otići nekome tko ih stvarno želi odnosno nekome tko stvarno voli biti u kuhinji. Molim vas da poštujete pravila jer u slučaju kršenja pravila dolazi do diskvalifikacije. Pobjednik(ci) će nakon proglašenja imati 48 sati da mi se javi(e) jer u protivnom biram novog pobjednika(ke).

Darivanje traje do 22.09.2013. u 23:59 h. Tako da imate puno vremena :)

Sretno svima i veselim se vašim prijavama! <3
 

0 komentari:

Objavi komentar