2013-07-06

Ili - ili: Bijela kuhinja

Dizajniranje kuhinje definitivno nije jednostavno, posebno ne kad je u pitanju potkrovlje ili neki kompliciraniji prostor. Ili kad su sve instalacije već riješene pa oko nekih stvari zapravo ni nemaš izbora. No neću sad o kuhinjama i potkrovljima, bit će uskoro i novi članak iz ove kategorije pa ću ga posvetiti kuhinjama tog tipa. Da ne duljim, sigurna sam u jedno. Bez obzira na to kakav je prostor u pitanju, bez obzira na visinu prostora, veličinu, osvjetljenost i sve ostalo što je bitno - sigurna sam da se svaki prostor može urediti jednako lijepo i da upravo zbog te raznolikosti prostora mogu nastati posebne kuhinjice u kojima je užitak boraviti. U tome i jest čar uređenja interijera, u izazovima koje interijer postavlja pred nas. Činjenica je da mi žene (a sigurno i poneki muškarci) jako puno vremena provodimo u kuhinjama, posebno ako volimo kuhati i spremati deserte i zato je važno da svoju kuhinjsku oazu uredimo na način da odražava nas i našu osobnost. Ja, ne samo da volim provoditi vrijeme mučkajući nešto u kuhinji, trenutno radim i na uređenju vlastite kuhinje pa puno vremena provodim istražujući po internetu kakve su mi sve mogućnosti na raspolaganju. Tako sam jednog dana u bespuću kuhinja naišla i na dvije bijele koje sam izdvojila za ovaj članak. Pogledajte u nastavku kuhinjice, pa podijelite sa mnom svoja mišljenja u komentarima :).

Prva mi je kuhinja prekrasna. Iskreno, nikad nisam toliko obožavala bijelu boju dok nisam počela gledati kuhinje i tražiti inspiraciju. Kuhinje visokog sjaja, u bijeloj boji, izgledaju mi predivno (no, nije bijela jedina koja mi se sviđa). Možda nekome visoki sjaj djeluje hladno i premoderno ali ja volim taj stil i mislim da se sve može urediti na način da zrači toplinom. Da se ostvari dom u pravom smislu te riječi. Kuhinja sa fotke je specifična zbog čistih linija, jednostavna je i sviđa mi se što nema ručkica. Sigurno u svojoj kuhinji ne bih imala dvije pećnice ali svaka fotografija može poslužiti kao inspiracija. Sviđa mi se i ovaj desni dio s tri police, jer pomalo osvježava kuhinju. S druge strane, ne volim u kuhinje previše otvorenih polica poput ovih zbog nakupljanja prašine, no to je druga priča. Poneka polica ne smeta i dapače, zna biti itekako korisna a i sama razmišljam da ih negdje smjestim u kuhinji. Stolice uz stolić nisu moj stil ali stolić mi se sviđa jer bude nešto poput šanka a omogućava da se lijepo u miru najedemo kad smo sami i da ne prenosimo sve u blagovaonu. Ne znam sad koliko se uklapa drvo u bijeli visoki sjaj, možda bi se više uklapalo da je još neki dio kuhinje drveni ali nije ni ovako loše. Zapravo, nemam nešto puno zamjerki za ovu kuhinju ali već vidim kako bi oslikala ovaj lijevi zid sa slikom u neke veselije boje a vjerojatno bi uvela još pokoju promjenu.


Druga kuhinjica, iako je također bijela, dosta se razlikuje od prethodne. O prvoj sam se poprilično raspisala jer je bilo dosta detalja koje sam htjela komentirati a kod ove zapravo i nemam nešto puno za reći. Sve zajedno mi sasvim ok izgleda ali bi ovdje uvela dosta više promjena da dobijem kuhinjicu kakvu želim. Čini mi se da ovdje nije u pitanju visoki sjaj pa je vjerojatno i to jedan od razloga zašto mi se ova kuhinja sviđa nešto manje od prve koju ste vidjeli. Mogla bih pohvaliti primjerice činjenicu da je kuhinja smještena uz veliki prozor zbog kojeg nikad neće nedostajati dnevne svjetlosti u kuhinji. Osim prozora sviđa mi se i pod uređen pomoću velikih sjajnih pločica. Također, dobro se kombiniraju bijela i crvena boja u prostoru.


Prema mojim komentarima već ste sigurno zaključili da, kad bi me netko pitao koju kuhinju bih odabrala (ili - ili) odmah bih uzela prvu i malo ju još prilagodila svom stilu. A sad da čujem vas. Koja je kuhinja više u vašem stilu? Volite li uopće visoki sjaj ili ste više za rustikalni tip kuhinja? Volite li bijele boje u prostorima ili ste više za življe nijanse? Slažete li se sa mnom da se svaki prostor, ma kakav bio, može urediti jednako lijepo i maštovito ako si damo truda? Jeste li već opremali vlastitu kuhinju? Ako jeste, podijelite svoja iskustva sa mnom.


Izvori: Slika1, Slika2

0 komentari:

Objavi komentar