2013-07-29

Misao dana: Be nice or go away!

"Be nice or go away!" Mislim da je svima sve jasno. Započnimo tjedan pozitivni i maknimo od sebe ljude koji su i dalje u našoj blizini iako to ne zaslužuju!


Znam da često nije lako biti dobar prema ljudima, posebno ne prema onima koji nisu dobri prema nama. No dobri ljudi imaju jednu posebnu kvalitetu: izdignu se iznad takvih ljudi, iako, svatko ima svoje granice i svatko najbolje zna kad vratiti istom mjerom. Dakle, svatko od nas tko je okružen takvim ljudima, ima dva izbora: biti dobar prema njima ili se jednostavno maknuti od njih. Zašto nekome činiti zlo ili podnositi tuđu zlobu i iskaljivanja? Takve ljude ne trebamo u životu. Možda nije u redu samo reći da imamo dva izbora, možda postoji i treći izbor - vraćanje istom mjerom. No i sama sam se uvjerila da, ako nisi takav tip osobe, teško je odustati od svojih načela i zaboraviti svoje principe pa samo na kratko postati poput njih da bi im mogao vratiti istom mjerom.

Znam i da je lakše reći nego napraviti, ali naša sreća mora nam biti najveća motivacija. Ako ništa drugo, pokušajte bar jedan dan izdržati a da takve ljude ne puštate k sebi. Ili ako ih već ne možete izbjeći, možda na radnom mjestu, pokušajte primijeniti moju taktiku. Kad sam okružena takvim ljudima i kad mi netko takav pokuša napraviti nešto loše, zastanem i razmislim si zašto je taj netko takav i što mu u životu fali. Pitam se kakav mu je život kad se ne bavi svojim stvarima već tuđim problemima? Kad malo tako razmišljam, bude mi žao te osobe na neki način jer nema pametnijeg posla u životu osim baviti se tuđim životima. Zamislite si da vam je život takav. Ja sigurno ne bih htjela biti u njihovoj koži jer imam svoj život i svoje radosti i probleme i ne pada mi na pamet da se zamaram još i tuđim životima. Ali mogu si samo zamisliti kako im je život isprazan. I u tom trenutku budem sretna što moj život nije takav. Trenutno mi se u životu događa toliko lijepoga, i unatoč problemima koji me prate, ono lijepo je ono najvažnije.

Dakle, ključ sreće je u promjeni razmišljanja. Dan po dan pokušajte razmišljati na taj način i vidjet ćete koliko će vam dani biti ljepši! Nemojte dati da vam "takvi" ljudi pokvare dan, vjerujte mi, nije vrijedno. Sigurno će biti još loših dana ali takvim načinom razmišljanja ćete ih sigurno svesti na najmanju moguću razinu. Eto, želim vam svima sretan i uspješan tjedan i čim manje problema i zlih ljudi oko vas!

Na koji se način vi borite protiv ljudi koji se žele baviti vašim i tuđim životima? Imate li i vi neki svoj način poput mene? Uspijevate li ljude s kojima niste dobri držati podalje od sebe ili još uvijek ne znate kako se nositi s njima? Događa li se i vama, kao meni, da ste neke ljude maknuli iz svog života i više nemate nikakve veze s njima, ali opet negdje od nekoga čujete tračeve o sebi koje je pokrenula ta ista osoba? Slažete li se sa mnom da su takve osobe često ljubomorne na nas, iako u većini slučajeva imaju više od nas i nemaju razloga za ljubomoru i opsesivno ponašanje? Podijelite svoja iskustva sa mnom!


Izvor: Slika1

0 komentari:

Objavi komentar