2013-07-20

Razigrane krošnje na noktima

Nakon što smo se bavili kolačima (Trokuti s trešnjama i Sekeli gulaš), temama psihološke prirode (Osjećajte se savršeno u svom tijelu), interijerima (Ili-ili: bijela kuhinja) i casual modnim kombinacijama (Modni sud - Casual) opet je vrijeme za novu manikuru. Radi se o nečemu što na noktima izgleda vrlo efektno a nije teško za napraviti, tako da ni početnici u nail artu neće imati problema s rekreiranjem manikure na svojim noktima. Ideju za ovu manikuru dobila sam na Pinterestu (gdje drugdje) i kad sam vidjela kako dobro izgleda morala sam i sama probati napraviti nešto slično, na svoj način.


Što se manikure tiče, mislim da bi ovakvo nešto još puno ljepše djelovalo na dužim noktima, bilo bi ipak više prostora da se dočara krošnja stabala i ne bi možda sve bilo tako stisnuto. No unatoč tome ja sam zadovoljna kako je sve skupa ispalo i baš sam bila sretna što sam bar malo vremena mogla posvetiti nail artu. Baš me zanima kako će se vama svidjeti konačan rezultat :)

Pogledajte za početak koje sam proizvode koristila za izradu manikure:
  • Essence Into the Wild 02 Zulu
  • Essence Urban Messages 03 It peace
  • Essence Ballerina Backstage 03 On Your Gracile Tiptoe
  • Essence I Love Berlin Matte tip painter 01 Berlin Story
  • Essence Ballerina Backstage 01 Dance the Swan Lake
  • Essence nadlak
  • Essence točkalica 


Kao što ćete i vidjeti na slikama, nokti mi nisu u najboljem stanju pa mi to nemojte zamjeriti jer sam unatoč tome htjela pokazati ovu slatku manikuru. Htjela bih samo još dodati da moram pod hitno s eBaya naručiti još neke točkalice i možda još neke alate jer bi na kratkim noktima meni bilo ljepše da mogu raditi još manje točkice. Uživajte u slikama manikure :).





Kako vam se sviđa moja točkasta manikura? Hoćete li ju i sami pokušati napraviti ili ste možda već napravili nešto slično (slobodno podijelite fotkice sa mnom)? Koju manikuru najradije ljeti nosite na noktima? Odakle sve crpite inspiraciju za nail art? A odakle nabavljate materijale za nail art - slobodno stavljajte linkove, preporuke i slično ako je eBay u pitanju! Postoji li možda koji alat za nail art koji obavezno moram nabaviti?

0 komentari:

Objavi komentar