2013-11-03

Torta od kupina

Drage i dragi moji, danas mi je čast predstaviti vam jedan od prvih kulinarskih blogova koje sam počela pratiti još dosta davno a riječ je o blogu Knjiga recepata by Nina. Ono što me privuklo ovoj receptima bogatoj kulinarskoj destinaciji jesu upravo recepti - i slatki i slani - koje mogu svakodnevno isprobavati a da sam sigurna da će sve odlično ispasti. Već sam isprobala nekoliko recepata s Nikolininog bloga još prije nego sam počela pisati svoj blog i sva su nas jela pripremljena prema njezinim receptima oduševila. Zato mi je baš veliko zadovoljstvo što ju napokon ugošćujem na blogu, jer imam osjećaj kao da je na neki način već stvarno dugo dio moje svakodnevnice odnosno dio moje kuhinje :).

Ako malo pregledate njezin blog vidjet ćete da je Nikolinina početna želja bila napraviti modernu verziju knjižice s receptima, modernu kuharicu da to tako kažemo. No s vremenom je objavljivanje recepata postalo prekrasan hobby i ja joj od srca želim da možda jednog dana i objavi kuharicu sa svojim najboljim receptima :). A dok mi čekamo njezinu kuharicu, možemo uživati u torti od kupina za koju nam je Nikolina pripremila recept. Iako ona kaže da je riječ o običnom ljetnom kolaču vidjet ćete da je u pitanju više od običnog kolača: prava ljetna poslastica i spoj zanimljivih okusa.


Potrebno:
  • 250 g integralnog keksa
  • 150 g maslaca
  • 3 žlice tekućeg meda (ili javorovog sirupa)
  • 500 g kupina
  • 3 jaja
  • 175 g šećera + 2 žlice
  • 25 g brašna


Priprema:

Kekse sameljite, te dodajte omekšali maslac i med.
Kalup promjera 24 cm obložite papirom za pečenje te smjesu natiskajte na dnu i malo zadignite stranice.
Stavite u hladnjak na 1 sat.
Kupine stavite u posudu, dodajte malo vode te kuhajte dok ne omekšaju.
Protisnite kupine kroz gusto cjedilo.
Pomiješajte 2 žumanjka, 1 cijelo jaje, 175 g šećera u prahu i brašno.
Protisnute kupine vratite na vatru da zavriju.
Maknite, umiješajte smjesu od jaja i šećera.
Vratite na vatru i miješajte dok se ne zgusne kao puding.
Izvadite podlogu iz hladnjaka i prelijte kremom.
Pećnicu zagrijte na 200 stupnjeva.
2 bjelanjka istucite sa 2 žlice šećera u prahu i rasporedite po kremi.
Pecite oko 10 minuta dok površina poprimi smećkastu boju.
Ukrasite kupinama, a po želji posipajte šećerom u prahu.


Dok vi guštate u fotografijama, ja bi iskoristila priliku da još jednom zahvalim Nikolini što je za potrebe ove suradnje napravila krasnu voćnu torticu. Ja ću ju sigurno koji put isprobati a isto preporučam i svima vama. U slučaju da još ne pratite njezin blog, obavezno zavirite i isprobajte neki od recepata. A sad vas molim da podijelite sa mnom svoja mišljenja. Volite li voćne torte i općenito kupine u kolačima? Kako vam se sviđa torta koju je Nikolina donijela u goste, biste li ju voljeli isprobati? 

0 komentari:

Objavi komentar