2012-06-19

Večernja zabava zagarantirana: humoristične serije

Kao što sam obećala na kraju prvog članka posvećenog kriminalističkim serijama koji možete pročitati ovdje, ovaj put vam želim preporučiti nekoliko humorističnih serija. Humoristične serije oduvijek volim gledati i spas sam pronašla u američkim serijama koje možemo besplatno preuzimati s weba a za koje također postoje i prijevodi na hrvatskom jeziku. Primijetili ste i sami da je program na tv-u sve lošiji i naravno da se, poput svega ostalog, po tisućiti put repriziraju i humoristične serije. S obzirom na to koliko puta se svaka serija reprizira, već mi je pomalo čudno kako to da već neko vrijeme ne repriziraju Dadilju :)). No, hvala Bogu na Internetu pa ipak možemo provesti večer kako želimo - uz neku od omiljenih humorističnih serija. Ako i vi razmišljate poput mene i volite na taj način provoditi večeri, pogledajte kojih vam pet humorističnih serija garantira večernju zabavu punu smijeha.


Jeste li spremni za smijeh i sreću? Naoružali ste se grickalicama i udobno smjestili? E onda je vrijeme da poslušate moje preporuke i brže bolje skinete ove serije (preporučam gledati u zagrljaju bolje polovice):

1.The Big Bang Theory



Ako pratite ovu seriju, mislim da je dovoljno reći "Bazinga!" :) i sve će vam biti jasno. A za vas koji još ne pratite, što čekate? Nije da vas tjeram da gledate ovu seriju, ali zamislite četiri štrebera, znanstvenika i jednu zgodnu plavušu koja se doseli u stan do njihovog. Meni odmah pada na pamet mnoštvo mogućih humorističnih situacija u koje bi oni mogli upasti. Ali vjerujte, serija je još puno, punooo bolja.

Najbolji je lik definitivno Sheldon kojega je njegova Bazinga proslavila. Ne znam koji mi je lik drag poput njega. Preostali štreberčići - Leonard, Rajesh i Howard mu nisu ni do koljena. Ne želim reći da su loši i da nemaju dobrih provala (posebno Rajesh) ali Sheldon je ipak Sheldon. Mislim, lik mora biti poseban ako je njegov život i život njegovog prijatelja propisan ugovorom o stanovanju u kojemu su definirana vremena odlaska u kupaonu, načini postupanja u određenim situacijama i razna druga suluda pravila ponašanja.

 Ludi štreberčići

Kad se Penny doseli u istu zgradu, avantura počinje - iako nju ne interesira znanost, ipak uspije osvojiti srca smotanih znanstvenika. No, i oni se uspiju ugurati u njeno srce. Njihovo prijateljstvo prolazi kroz razne dogodovštine a čak se i rađa ljubav između Penny i jednog od štreberčića.


2.Melissa & Joey



Melissa & Joey je specifična humoristična serija, koja me se u početku nije nešto posebno dojmila. No, odlučila sam dati priliku ovoj seriji i pogledati bar nekoliko prvih epizoda pa mi se serija polako uvukla pod kožu. Glavni su likovi, kao što i sam naziv govori, Melissa i Joey. Serija me na prvu privukla jer je glavna uloga pripala Subrini, vještici tinejdžerici s magičnim moćima. Tu sam seriju obožavala kao mala, pa sam se nadala da će i ova biti jednako dobra.

Melissa je inače političarka koja se brine za svoje nećake Lennox i Rydera. S obzirom na prirodu svog posla, odlučuje unajmiti dadilju koja bi se brinula za njih u trenucima njezina odsustva. Igrom slučajnosti, na radno mjesto dadilje zapošljava Joeya, bivšeg trgovca, koji se ispočetka ne može pomiriti sa svojom sudbinom, no s vremenom zavoli Lennox i Rydera pa tako i svoj novi posao u kojem je stvarno dobar.


Pretpostavljate, s vremenom će se i Joey i Melissa zavoljeti, unatoč tome što je on njoj na početku užasno iritantan. Neobična priroda muške dadilje u prve 2-3 epizode i mene je odbijala od gledanja serije, ali kad sam se naviknula na njegovo ponašanje, serija mi je bila sve bolja i bolja. Nedavno je počela druga sezona, pa obavezno pogledajte ako još niste, baš me zanima da li ćete se i vi s vremenom navući :).


3. Mike & Molly



Mike & Molly je urnebesna serija o dvoje bucmastih (debelih) ljudi koji se zaljubljuju na početku serije. U nastavku, serija prati zgode i nezgode kroz koje prolazi njihova ljubav. Mike je policajac a Molly učiteljica i pogađate - omiljeni sport im je prejedanje.

Osim Mikea i Molly, trebam spomenuti i Molly-nu obitelj - majku i sestru. Njih mi se dvije ne sviđaju kao likovi, i mislim da su mogli pronaći nekoga boljeg za njihove uloge, ali ne smetaju mi jer ipak je najvažnije ono što se odvija između Mikea i Molly. Odlučite li se pogledati ovu seriju, ne samo da ćete se nasmijati već će vam i vrijeme jako brzo proći. Zamislite dva debeljka na prvom spoju, ili kako se pripremaju za vjenčanje, kroz što prolaze kad pokušavaju smršaviti kako bi stali u vjenčanicu ili odijelu, prepirke oko zajedničkog života, odlazak na operu, savjete koje Mike dobiva od svog "iskusnog" prijatelja Carla.


Osim situacija u kojima se glavni likovi nalaze, najveći je plus serije što su glavni likovi drugačiji nego je to slučaj u drugim serijama - znate li vi još koju seriju s ovakvom ekipom?


4. New Girl



New Girl je presimpatična serija u kojoj glavnu ulogu tumači preslatka Zooey Deschanel. Zooey glumi Jess, mladu učiteljicu koja nema sreće u ljubavi i raskida vezu s dugogodišnjim dečkom. Nesretna zbog prekida veze, useljava se u stan u kojem živi s tri cimera. Na samom početku, prolazi kroz razgovor s dečkima pred kojima je teška odluka - da li Jess dati priliku za život s njima. Schmidt, Nick i Coach odabiru Jess koja je vesela, optimistična, voli pjevati i izražavati se kroz pjesmu. Njezini novi cimeri pak se vole praviti da su frajeri i pol i misle samo kako će osvojiti koju curu. Na početku ne shvaćaju emotivnu Jess no s vremenom ona osvaja njihova srca i oni se počnu sve više brinuti za nju.

Meni je bilo žao što je došlo do promjene glumaca već u 2. epizodi, no i dalje sam pratila seriju i brzo se navikla na novog člana ekipe. Naime, u 2. je epizodi iselio iz stana Coach koji je bio odličan i zabavan lik, koji se volio ponašati kao trener i u privatnom životu. Zamijenio ga je Winston koji mi nije ni upola zabavan kao što je bio Coach ali tu nažalost ne možemo ništa. Serija je unatoč tome fenomenalna, iako je u početku dosta ljudi žalovalo zbog Coach-ovog odlaska.

Zaigrana Jess

Uz Jess, ekipu čini još jedna ženska članica - CeCe - za kojom će poludjeti Schmidt. CeCe je Jessina najbolja prijateljica koja osjeća da mora štititi prijateljicu od trojice napaljenih mušketira.


5. Whitney



Whitney je serija koja nekima ide na živce dok ju drugi obožavaju - ja se ubrajam u ovu drugu skupinu :). Mene osobno je osvojila glavna priča odnosno činjenica da se u seriji na humorističan način prikazuju zgode i nezgode kroz koje prolaze Whitney i njezin dečko Alex. Whitney na početku ne želi brak i ima neka svoja uvjerenja kojih se drži "ko pijan plota". Ona umišlja sve i svašta i misli da između nje i Alexa postoje problemi kojih zapravo nema pa ovaj par prolazi kroz mnoštvo smiješnih situacija.


Iako se nekima serija ne sviđa, meni je ok jer sam prihvatila Whitney kao takvu kakva je i ja se više koncentriram na zgode njih kao para. Voljela sam seriju Til Death koja se više ne prikazuje i ova mi je serija kao odlična zamjena za nju.


Ovo su humoristične serije koje ja volim a uskoro slijedi i posljednji nastavak iz ove serije članaka - članak o dramama koje pratim. A sad mi recite - da li se neka od njih nalazi i na vašoj top ljestvici? Gledate li možda neku drugu dobru humorističnu seriju koju mi možete preporučiti? Uskoro možete očekivati i top ljestvice humorističnih serija i drama koje pratim.


0 komentari:

Objavi komentar