2012-06-13

Sretna dobitnica je ...

Za prvo darivanje na blogu zaprimila sam 30 prijava i ovim vam putem javljam da je jedna sretna dobitnica izvučena. Ako vas zanima koja je čitateljica imala najviše sreće, pogledajte u nastavku!

Dobitnica  je trebala biti objavljena još jučer, ali sam se dvoumila što napraviti jer mnogi od prijavljenih nisu poštovali pravila za sudjelovanje u darivanju. Bilo je tu stvarno svega: neki od vas su mi umjesto e-mail adrese u komentaru pisali link do svog bloga, neki nisu ni jedno obavezno pravilo ispunili, neki su link za podjelu stavili do mog FB profila, neki nisu komentirali itd. Ako bi gledala da li ste ispunili sva pravila, ni pola vas ili negdje oko polovice prijavljenih bi ostalo u igri za poklončić. Tako da IP adrese onda više ni nisam pregledavala.. Budući da je ovo tek prvo darivanje, na kraju sam odlučila svima priznati sve ulaze pa zato nikoga nisam diskvalificirala. Napominjem, u slijedećim darivanjima više neće biti gledanja kroz prste: ako ne ispunite sva pravila, automatski ćete biti diskvalificirani. 
Također, želim zahvaliti svima na dobrodošlici, lijepim riječima podrške i čestitkama povodom otvaranja bloga. Drago mi je što se blog nekima sviđa i što planiraju često biti ovdje. Nadam se da ćemo se i dalje lijepo družiti i da ću uskoro imati opet priliku organizirati neko darivanje za sve vas.
A sad, ajmo proglasiti sretnog dobitnika/dobitnicu :)

Sve prijavljene sam prepisala u poseban dokument pod rednim brojevima. Ovaj put su u taj popis uvrštene i nepotpune prijave.

Za odabir sretne dobitnice koristila sam servis za odabir slučajnih blojeva random.org pomoću kojeg sam odabrala dobitnika između 30 prijava.

Sretna dobitnica je...


Dobitnica pod prijavom broj 7 je Dunja_vk! Iskrene čestitke!

Dunja, molim te da mi pošalješ svoju kućnu adresu na e-mail artonmyway95@gmail(dot)com da bih ti mogla poslati paketić. A ja ću i tebi sad na mail koji si ostavila u komentaru poslati obavijest :)

Ako dobitnica ne odgovori u roku od 48 sati, biramo novog dobitnika.

Svima ostalima želim se zahvaliti na sudjelovanju i želim im više sreće ubrzo u novom darivanju :)

0 komentari:

Objavi komentar