2012-10-10

Modni sud (1. dio)

Osmislila sam još jedan niz modnih članaka u kojima nećemo komentirati stil poznatih osoba već razne modne kombinacije koje nalazim na Pinterestu i na webu općenito. Kao što vidite, imam i puno previše ideja ali nažalost puno premalo vremena. Nadam se da neće biti tako još dugo jer mi svaku večer nedostaje pisanje za vas i sebi za dušu ali je umor na kraju jači od mene. Jučer sam čak prespavala Masterchef - to mi se još nije dogodilo. Zato danas moram snimiti reprizu da nešto ne propustim. Mislila sam da će bar za vikend biti nešto više vremena, no i vikend je proletio dok trepneš. Imali smo berbu i cijele sam dane bila vani. Čak se još nisam stigla upoznati niti s novim fotićem. Uzela sam neku knjigu o fotografiji u knjižnici i to planiram čitati ako budem koju večer pri sebi jer ne želim koristiti fotić samo na "Auto" postavkama nego želim iskoristiti sve njegove mogućnosti. No, da ne duljim više jer ću već morati na posao, ajmo mi rađe na nekoliko modnih kombinacija koje sam pronašla na Pinterestu i koje vam želim pokazati i prokomentirati s vama. Kao što ćete moći vidjeti, u ovom prvom dijelu članka bit će ljetnih kombinacija, iako je kod nas već poprilično hladno i takvo što se više ne može nositi. Ali budući da ja i dalje tugujem za ljetom i ljetnom odjećom, u ovom prvom dijelu članka odlučila sam napraviti iznimku i prkositi hladnoći.

Prva kombinacija je, naravno, ljetna. Boje su mi odlične, po mom ukusu. Topić malo širi, jednostavan, kakve volim nositi. Suknjica šljokičasta, možda i malo previše ali volim šljokice pa se ne bi protivila nošenju ove kombinacije. Iako, mislim da je prikladnija za izlazak ili slične prilike nego za svakodnevno nošenje. Što se tiče štikli, već i ptice na grani znaju da nismo baš u dobrim odnosima i da sam šeprtlja za hodanje u visokim peticama. No, ako zanemarim to da sam antitalent po tom pitanju, ove mi se sviđaju. Jedino mi se ne sviđa torbica i nema nekog posebnog razloga, jednostavno nije moj stil.


Druga kombinacija je više svakodnevno nosiva. I naravno, u čast ljetu, riječ je o još jednoj ljetnoj kombinaciji. Divna lagana duga haljina u krasnoj boji - ovakvo nešto već dugo želim ali nažalost kod nas ne pronalazim. Ne kažem da je ovo najljepša duga haljina koju sam vidjela, nije, ali je lijepa iako ima i puno ljepših. Najviše mi se sviđaju boja i lagani materijal. Često čujem da niske cure ne nose duge haljine ali ja nosim i ono što netko misli da mi ne stoji - ne želim se odreći onoga što toliko volim. Što se marame tiče, sviđa mi se ali ljeti ih baš ne nosim. I ovako mi je vruće i ne treba mi maramo oko vrata. Ali zimi se situacija mijenja i obožavam marame i šalove. Torbica-ceker mi je simpatična ali bi ju promijenila, nekako opet nije moj stil u potpunosti. Naočale i narukvica su sasvim ok, japankice tako - tako. Možemo zaključiti da je vladarica ove kombinacije definitivno duga haljina.


Kad vidite slijedeću kombinaciju, ne možete reći da ne sanjate povratak ljeta, zar ne? Suknja i topić su savršeni, barem za mene. Uopće ih ne moram komentirati, mislim da sam sve rekla. Uz to idu naočale i šarena ogrlica i spremne smo. Opet, jedino torbica nije moj stil i nju bih promijenila ali ostalo je fenomenalno. Već se mogu zamisliti u ovome!


Četvrta kombinacija napokon uključuje i kratke hlačice. Iako sam osoba koja će uvijek prije odjenuti suknju nego hlače, ovo mi se jako sviđa. Topić je lagani lepršavi, kakve volim nositi. Kratke hlačice od trapera su uvijek "in" i super su mi u ovoj kombinaciji iako bih ja možda uz ovaj topić odjenula i jednostavne crne kratke hlačice ili tamno plave s nekoliko cirkončića. Narukvica mi je divna, u bojama topića i rado bih je nosila unatoč tome što više nosim lančiće i rinčice. Torbica mi je sasvim ok u ovoj kombinaciji, samo tko zna kako bi ova velika ruža izgledala "u živo". Japankice mi i nisu nešto posebno, ali to se može promijeniti. Prava ljetna kombinacija. Meni samo još naočale nedostaju uz ovo! Bez njih sam kao vampir, već ne mogu gledati na vanjskom svjetlu.


Za kraj ovog članka, evo jedne haljinice odnosno malo ozbiljnije kombinacije. Haljinica je preslatka, samo ne znam da li bi ju nosila u svečanijim prilikama ili za izlaske navečer. Jako mi se sviđa kroj, sviđaju mi se volančići na dnu, sviđa mi se gornji dio kao i traka na struku, ma savršena je. Rinčice su za moj ukus malo premale iako su mi jako lijepe i imam dosta malih rinčica u svojoj kolekciji. Lakić je krasne crvene nijanse koja je odlična u kombinaciji sa svibom. Štikle su mi isto mrak iako vjerojatno ne bih mogla stajati u njima. Torbica - bojom ide uz kombinaciju, ali mislim da bih ju opet promijenila :)).



I eto, to je to. Prvi dio članka je tu, ali bit će ih još mnogo. U nastavcima slijede jesenske i zimske kombinacije i nadam se da ćete rado sudjelovati u raspravama i komentiranju. Baš me zanima što bi od ovoga nosile? Što bi promijenile? Da li neki komad ovdje smatrate apsolutnim savršenstvom? Ili ništa od ovoga nije vaš stil? Nemojte mi zamjeriti što je ovaj prvi dio posvećen ljetnim kombinacijama iako je ljeto već iza nas, ali kužite me, to je nostalgija. Nije mi vrag dao mira, trebala sam ovako započeti i sad mogu mirne duše prijeći na članke o dugoj odjeći. I za kraj još da vas pitam, vezano uz fotografiju, koristite li vi samo gotove efekte na svom fotiću ili sami podešavate ISO, brzinu zatvarača, otvor blende itd.? Odakle učite o fotografiji? Svaki savjet je dobrodošao! 

Uživajte mi u ostatku dana, čujemo se navečer <3!



0 komentari:

Objavi komentar