2012-10-18

Modni sud (2. dio)

U zadnje vrijeme dosta tražim inspiraciju na Pinterestu i koristim svaku priliku da spremim neku sličicu. Budući da je prvi dio ove serije članaka bio posvećen ljetu (članak možete pročitati ovdje), nažalost više ne mogu prkositi hladnoći pa mi ne preostaje ništa drugo osim da krenemo na jesensko-zimske odjevne kombinacije. Iako sam više za ljetne haljinice jasno mi je da se i pomoću zimskih komada mogu osmisliti divni stajlinzi. Što se jeseni i zime tiče, ja sam veliki obožavatelj kapica. Iako ih nemam puno, planiram ove godine opet kupiti bar jednu. Ne znam odakle se rodila ta ljubav prema kapicama i šeširićima ali mislim da daju jedan poseban štih svakoj kombinaciji. Što se tiče jesenskih i zimskih outfita kombinacije su uistinu mnogobrojne, što ću vam i pokazati kroz ovaj i mnoge članke koji slijede.

Prva kombinacija je više jesenska nego zimska i može se nositi u dane kad nije prehladno da ispod kardigana odjenemo laganu majčicu. Što se boja tiče one su za mene pun pogodak. Sviđa mi se kombinacija sive i tirkizno-zelene, i to jako, jer se boje odlično nadopunjuju. Majčica mi je predivna. Volim ovakve jednostavne krojeve iako u mom ormaru ima i jednostavnih i nešto neobičnijih komada. Srčeko na sredini je samo još dodatan plus. Već mogu zamisliti kako bi se ugodno osjećala s ovakvom majčicom i ovim zelenkastim kardiganom na sebi. Sviđa mi se i frizurica koja je zamišljena uz ovu kombinaciju: lagano raščupana punđica, pun pogodak. Noktići i nakit u istoj boji su također dobar odabir. Predivan mi je prsten sa srčekima a divne su mi i rinčice - srčeka. Iako na ovoj slici ima malo više nakita, naravno, može se ponešto i izbaciti. Ja bi možda maknula ovu love ogrlicu i ostavila bi narukvicu, prsten i jedne rinčice. Torba može proći ali ja bi i u ovom slučaju vjerojatno stavila neku drugu. Što se japankica tiče sad je već sigurno prehladno za njih pa bi ih mogli zamijeniti cipelicama, balerinkama ili čizmicama. Sve u svemu mogu reći da mi je kombinacija odlična i baš me zanima kako se sviđa vama. Da mi netko kaže da mogu dobiti sve ovo ako budem ovo nosila na način prikazan na slici ne bi bio problem - mogla bih bez problema nositi i tako, bez ikakvih promjena.
 

Druga kombinacija se morala naći u ovom članku zbog sakoa koji mi je divan ali i zbog čizmica. Svi već znate da nisam za nisam neki stručnjak za hodanje kad su u pitanju visoke petice ali u ovim bih čizmicama vrlo rado prošetala. Još da ih nađem s niskom petom ili ravne bile bi savršene. Ono što mi je kod njih najljepše je boja, a uz boju mi i nekako odišu elegancijom i daju jednu posebnu notu cijeloj kombinaciji. Mislim da ni ne moram govoriti koliko dobro ovakva boja kože, punč boja ide uz crne traperice. Fenomenalna kombinacija boja, bar ja tako mislim. Sakoić mi je isto odličan i nadam se da ću ove godine napokon uspjeti nabaviti neki prema svom ukusu, jer je kod nas u dućanima ponuda sakoa preslaba a ne znam da li ću moći ići do Zagreba, nažalost. Znate li gdje sve ima ovakvih i sličnih sakoa za kupiti? U raznim bojama? Sviđa mi se i što je ova modna kombinacija jednostavna, minimalistička a toliko efektna. Dodano je malo boje u obliku sakoa i eto, kombinacija odmah živne. Sve mi se sviđa, jedino bih košuljicu možda promijenila iako nije ni ova loša.


Treća kombinacija je više svakodnevna i može se nositi bilo gdje, na posao, u grad, ma uvijek. Jaknice ovog tipa su i dalje poprilično in i moram priznati da ih i sama volim. Majčica i traperice su standard a ono što ovu kombinaciju čini vrijednom izdvajanja je prekrasan šal u boji koju volim jer super razbija monotoniju. Torbica, balerinkice i narukvica nisu baš u potpunosti u skladu s mojim stilom ali nisu ni loše.


Četvrta kombinacija je stvarno posebna. Mene je osvojila na prvi pogled - tj. čim sam ugledala ovu majčicu. Fenomenalna mi je. Ne trebaju mi nikakve boje da razbiju ovu kombinaciju boja jer je ovako kako je baš savršena. I sad kad ju gledam ne mogu se nadiviti. Možda se vama neće svidjeti ali svi imamo pravo na svoje mišljenje i ja bih vrlo rado negdje prošetala u ovome. Traperice ko traperice nisu ništa posebno ali boja ide dobro uz kombinaciju iako bi odgovarale i crne. Danas zapravo jako rijetko vidim da netko nosi hlače u trapez. Cipele, torba i narukvica - iako se mogu promijeniti - nekako su mi dobro ukomponirani uz ovu kombinaciju i nosila bih ih bez promjene. Ovo je jednostavna ali neobična kombinacija i mislim da su sve moje riječi suvišne. Idem se i dalje diviti ovom topiću koji odlično ide uz ove cipele i torbu. Jedino što me muči je peglanje ovakve majčice ali sve bi se to nekako riješilo samo da stavim ovakvo nešto na sebe. Nadam se da bar netko od vas dijeli moje oduševljenje :).

Za kraj, kao petu kombinaciju, donosim jednu više sportsku i ležernu kombinaciju. Jednako koliko ponekad volim odjenuti nešto svečanije isto toliko volim odjenuti i nešto sportsko i udobno. Bijela jednostavna majčica ide ispod krasne deblje New York majce koja je savršena. Znam, ponavljam se, ali fenomenalna mi je. Naravno, bijelu majčicu ispod možete i preskočiti. Uggsice ja volim pa njih ne bi izbacila, jedino bih im možda promijenila boju. A što se tiče marame, ne znam baš da li bi ju nosila u ovoj kombinaciji.


Žao mi je, ali evo nas na kraju ovog djela članka. Nadam se da ste uživali u prikazanim kombinacijama i da ste pronašli bar neki komad prema svom ukusu. Već sam rekla, bit će ovakvih članaka još puno i to i dalje vrijedi. Ako imate kakve prijedloge samo recite, pozorno slušam :). Budući da sam napokon bila prisiljena ostaviti ljetne kombinacije po strani, nadam se da ćete uživati i u komentiranju i raspravljanju jesensko-zimske odjeće na koju smo sad "osuđeni". Recite mi, drage moje, što bi od ovoga rado nosile? Što bi promijenile? Da li neki komad smatrate savršenim? Ili vam se ništa ne sviđa? Jeste li možda vidjele nešto od ovoga u našim dućanima?



0 komentari:

Objavi komentar