2012-10-14

Šašavi post

Danas sam si sva nekakva smotana, šašava i u oblacima pa zato mislim da ovaj naslov članka baš odgovara. Zašto šašavi post? Jer ne mogu odlučiti o kojoj temi da vam danas pišem. Ako se i vi danas osjećate šašavo poput mene, dobro došle u šašavi post - budimo danas šašave zajedno!

Inače, kažu mi da nije dobro živjeti u oblacima u kojima ja konstantno živim i ne mogu si pomoći. Sanjar sam i to veliki. Ne znam da li postoji netko tko je veći sanjar od mene. Zapravo, vjerojatno smo mi kreativne duše sve veliki sanjari. Na jednom razgovoru za posao direktor firme nam je pričao kako su i njega uvijek gnjavili da je preveliki sanjar ali da je on pokazao da upravo sanjari uspijevaju. Stoga se ja iskreno nadam da i mene čeka ista sudbina i da je stvarno dobro biti sanjar. Iako se trenutno ne čini tako.


Osim što sanjarim i radim, ovih dana i tražim inspiraciju za torticu koju ću raditi za mamin rođendan. Svima sam rekla da, htjeli oni to ili ne, za rođendan će dobivati uz poklon i tortu. I sad imam previše ideja pa ne znam što ću na kraju smisliti. Motaju mi se po glavi čokolada, jagode, mandarine, sve i svašta pa zato, kao i na Facebooku, i dalje primam vaše prijedloge i ideje. Također, htjela bi poraditi i na dekoraciji torte ali s obzirom na radno vrijeme ovaj put neću imati vremena da se okušam u izradi ukrasa za tortu od fondana a tome sam se jako veselila. No, bit će još prilika, sigurna sam.


Uz planiranje rođendanske tortice svakodnevno pratim i Masterchef. Obožavam takav tip emisija i ja bih bila najsretnija da su tv programi svakodnevno prenatrpani kulinarskim emisijama jer bi tako uvijek imala što gledati. Zna li netko kad opet počinju nove epizode Večere za pet? I da li se može negdje nabaviti, kupiti ili skinuti kakva dobra knjiga o dekoraciji hrane, odnosno glavnih jela i deserata? No, da se vratim na Masterchef. Kad ga gledam, i sama poželim sudjelovati u izazovima kojima se bave kandidati showa. Pitam se kako bi se i sama snašla u takvim situacijama, pod pritiskom, pred kamerama i s namirnicama koje možda nikad nisam koristila. Neki dan su radili s puževima koji mi se blago rečeno gade i pitam se kako bi ja izašla s njima na kraj. Mislim da bi mi definitivno bio najdraži tjedan onaj posvećen desertima i mislim da bi možda bilo bolje da je jedan tjedan mesni pa jedan tjedan deserti pa onda opet jedan tjedan recimo tjestenina pa opet jedan tjedan deserti i tako redom. Općenito mislim da deserti nisu dovoljno zastupljeni u Masterchefu i to je moja jedina zamjerka. Da to promijene bilo bi odlično. Što vi mislite? Pratite li uopće Masterchef? Tko su vaši favoriti? Ja sam iznenađena koliko Varaždinaca i Međimuraca ima ove godine. Mislim da je to naša sezona i baš mi je drago vidjeti da je uvijek netko od njih među najboljima. Za sad su mi favoriti onaj mlađi Međimurac, iako navijam i za drugog Međimurca, a jako mi je draga i jedna mlada cura čije ime još nisam upamtila ali znam da je prošla među top 20 još u prvom izazovu. Ne znam zašto ali uvijek se vežem za te mlađe kandidate jer imam osjećaj da za njih svi misle da su premladi i da još imaju vremena učiti. Tako je bilo i prošle godine s Nastasjom, kao da su ju svi na neki način osuđivali jer je mlada i simpatična i pričali kao, ma što ona radi u Masterchefu, treba ona još puno učiti, bla bla bla. Kad se sjetim njezinog izbacivanja od prošle godine baš mi je bude žao. No, da se ne vraćam na Nastasju, za koju već sigurno pretpostavljate da je prošle godine bila moj favorit, rađe mi recite da li bi se i vi prijavili na Masterchef iduće godine? 


Znam da u zadnje vrijeme ne pišem dovoljno, bar ne onoliko koliko bih ja htjela. Ali trudim se zadnjih dana to promijeniti. Imam milijun ideja za članke koje nikako da realiziram, zapisujem ih gdje god stignem pa pola papirića s idejama izgubim pa ih ponovo pišem i tako u krug. Hvala Bogu na mobitelima i laptopima pa i tu mogu voditi svoje liste. Ako imate bilo kakve želje za članke, samo mi napišite u komentarima. Uskoro se nadam da će biti i prva plaća, mada, to se ja samo nadam, tko zna kad će na kraju biti. Nakon što riješim sve što moram, očekujte polako članke u kategoriji Kreativni kutak. Ja se već jako veselim dijeliti sve svoje radove s vama, nadam se da će to biti što prije. I kako mi je uskoro rođendan, bit će i darivanje na blogu iako to možda bude s malim zakašnjenjem. A kad sam već kod mobitela i budući da baš nemam vremena za traženje korisnih aplikacija za smartphone, palo mi je na pamet da s vama podijelim nekoliko aplikacija koje koristim a nadam se da ćete i vi sa mnom podijeliti neke svoje favorite.

Budući da sam osoba koja stalno nešto planira, zapisuje, radi to-do liste i slično, bila sam u potrazi za aplikacijom koja bi mi mogla pomoći u tome. I napokon sam pronašla jednu koja mi je dosta dobra za sad. Riječ je o aplikaciji Wunderlist koja služi za kreiranje lista i meni je za sad odlična. Njezina je prednost što se osim na smartphoneu može koristiti i na računalima pa sam ja instalirala i svoju desktop verziju. Obje se međusobno mogu sinkronizirati pa ono što unosite u svoje liste na računalu vidite i na smartphoneu, nakon sinkronizacije, i naravno vrijedi i obratno.


Osim Wunderlist aplikacije preporučila bih vam još Pinterest, Blogger i Facebook aplikacije, a njih vjerujem već mnogi koristite. Na Pinterest sam se nedavno navukla, stalno skupljam sličice pa mi dobro dođe i na smartphoneu kad se zaželim malo puniti kolekciju slika. Blogger je odlična aplikacija koju sam tek skinula pa ju još nisam puno koristila ali omogućava objavljivanje članaka, što može biti jako korisno kad nismo za računalom. Što se tiče Facebook aplikacije, nisam najzadovoljnija njome ali može poslužiti. Ako imate koji bolji prijedlog Facebook aplikacije, javite da ju instaliram. Ljuti me što s ovom aplikacijom samo mogu pregledavati svoj profil odnosno page a ne i tuđe pageove. I na kraju, tu je aplikacija iCineStar koja je korisna jer volim odlaske u kino pa sam tako uvijek u toku s novitetima u kinima. Koje vi aplikacije najčešće koristite? Ako imate koji dobar prijedlog, podijelite ga sa mnom :)

A sad sanjar ide ovdje na odmor...


Uživajte mi u ostatku nedjelje! <3


Izvori: Slika1, Slika2, Slika3, Slika4, Slika5

0 komentari:

Objavi komentar